Doneer voor 40 euro een vierkante meter nieuw voedselbos

Wil jij meer voedselbos in Gouda en Reeuwijk? In een mooie combinatie van openbaar toegankelijk en beperkt toegankelijk?

Wil jij de rust bewaren in het voedselbos? Het beoogde perceel heeft recht van overpad dwars door het huidige voedselbos.                Jij snapt hoe belangrijk rust is voor natuurontwikkeling, maar dat geldt niet voor iedereen.

Wil jij meer mensen de kans geven om mee te doen in het voedselbos? Met beschutting en een eco-toilet werkt het fijner.

Wil jij veilig opgeborgen gereedschap en leukere rondleidingen? Zeisen achter slot en grendel, informatiefolders droog in de kast.     Een tuinhuisje achter een hekje maakt het mogelijk.

Maak je bijdrage over naar

NL44 TRIO 0320 8972 65
ten name van: Stichting Voedselbos Goudse Hout

Wil je in gesprek over jouw bijdrage? Heb je tips of ideeën? Na een berichtje op  stichtingvoedselbosgoudsehout@gmail.com nemen we contact met je op. Of bel in de avonduren met 06-44263026.

Al bereikt

Je ziet de eerste giften zijn gedaan! Dank je wel voor je steun!